torsdag, december 14, 2006

det susar i säven..

..och i öronen
överallt och ingenstans och allt samtidigt- sammanfattning - fattningssamman-
övernattning- natta överst-
att ha till övers för flera underst- hosta på natten och en ny tjej- gammal vanlig.
bibliotek och böcker - bra musik och en lista med människor man älskar och vill prata med..
två brev och mycket tid..
men mest av allt deg och deg och glada människor som vill köpa deg i olika former och konstellationer.. - jul om en vecka.


jag sover numera i taket - karlsson på taket i taket under taket närmst taket..
trivs bra med det.. trivs överhuvudtaget väldigt bra..

på lördag har vi en stillsam våldsam julglögg... vid sju välkomna!
( om man vill får man ta med en frukt..)

5 kommentarer:

marcus sa...

bara för att jag verkligen vet hur det är låter jag bli att använda ordet psykbryt.

kors i taket!
det borde du kanske ha!

du är snäll som är beredd att bära saker lisa min.

Katarina sa...

Ja... telefonen är upptagen, annars skulle jag försökt ringa nu. Ska skriva rent anteckningar i en halvtimme i stället. Höras måste vi. Snart. Kramar

Anonym sa...

jag förstår precis!

om jag hade en sån lista som du har skulle du vara på den. vi får se vem som ringer först - och vi får se om onsdag... beror på om saker och ting är klara, kanske kanske hoppas hoppas be be tålamod tålamod suck men bra!

Anonym sa...

Hejsan Lisa... snart Örebro... först tenta...ses i morgon kväll...(om inte du tar vägarna förbi måsen redan ikväll) Josef, Sara och jag kommer på helvild glöggfest hursom!
Kram

Anonym sa...

Här sitter jag på Friskis och får inse att du ju har varit i Gahna. Häromdagen köpte jag choklad därifrån. Jag förstår att mycket är annorlunda.
Lisa det är jul! Mina lussebullar ser okej ut och har bra konsistens, men det är det här med smaken. Lite för tunn. Ja, ja. Livet är Pontus, jobba, musik, friskis, baka och den allsmäktige framför och bakom. Det var över 200 ungdomar i kyrkan igår och hade julfest. Vilken syn!
Var är du i jul? Kram (en varm)

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...