måndag, oktober 11, 2010

Dagen idag

Här mer uppåt landet är det kallare, jag är i örebro ett par dagar och besöker vänner!! MÅnga av mina vänner, kanske de flesta här i stan bor i olika former av"gemenskaper" det är vackert. Idag har jag hängt med vänner från flera olika kollektiv.

Började dagen med att springa i "klackskor" in till stan för att äta frukost med frida hon bor i Måsen kollektivet.



..lunch med herr fröding han bor också där,

..för att sedan fara med hanna och magda och elma(norrkollektivet) till Klintenbergs och Kronlids..hus(2familjs hus). De flyttade in i juli, vilket hus asså!!










..mycket kaffe idag, men å vad jag har njutit av ditten och datten.
..en av mina godingar bor med Marigit i huset.



..hanna hade fullt upp..





..David och linn har en härlig och brokig smak för inredning..


..sen sa vi hejdå.. o på återseende.





..Johan hade lagat fallafel "plättar" och Oxhagen kollektivet bjöd god mat och kanske en film ikväll..




..glädje natte fnatte. Det är fint bra och arbetsamt att leva med människor, flera räcker till för fler och församlingens tanke blir synlig på så många sätt. tacksamhet.

2 kommentarer:

viktoria brännström sa...

Ja! Så det är vänner till dig som bor i Fållstens hus, vad kul! De vet väl hur mycket jobb som väntar med trädgården under sommarsäsongen ;)

lisa sa...

Om de hade kunnat vara ute hela tiden skulle de vilja det..skratt så det blir inga problem..;)

kramen!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...